شامونی (Chamonix) یک مقصد ایده آل برای گردشگران در سفر به فرانسه و تور اروپا می باشد. با ما همراه باشید تا کمی با شامونی فرانسه آشنا شویم.

 

شامونی به عنوان قطب ورزش های زمستانی فرانسه در کوه های آلپ می باشد که قله مون بلان در آن واقع شده است. شما می توانید در فصل زمستان و تابستان به شامونی سفر کنید. در روستای شامونی امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند هتل، رستورنا، مجموعه های ورزشی، اسپا و پیست اسکی وجود دارد. شما می توانید با سفر به این روستای زیبا که امروز به شهر کوچکی تبدیل شده است که پاتوق گردشگران و ورزشکاران می باشد. روستای شامونی بعد از المپیک زمستانی سال 1924 به عنوان یکی از قطب های گردشگری فرانسه مطرح شد. این شهر برفی زیبا هر ساله به خصوص در فصل زمستان، علاقه مندان به ورزش های زمستانی را به سوی خود می کشاند.

گردشگرانی که به دنبال هیجانی وصف نشدنی از بازی های برفی، اسکی روی برف، هاکی روی یخ، یخ وردی، پاراگلایدر هستند منتظر بارش برف زمستانی در شامونی هستند. از دیگر امکانات تفریحی شامونی استفاده از تله کابین آن اشاره کرد که می توانید به بالاترین نقظه قله مون بلان برسید.

با وجود آنکه شامونی یکی از مقاصد توریستی گران محسوب می شود اما به جرات می توان گفت که این نقطه یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی شما را رقم خواهد شد. چون سفر به شامونی سراسر هیجان و تفریح است.


برای رفتن به شامونی کافیست خودتان را به شهر ژنو سوئیس برسانید. به همین دلیل بیشتر گردشگران با تور سوئیس به ژنو سفر می کنند و از آنجا با وسایل حمل و نقل عمومی به شامونی مسافرت می کنند.


findatour شامونی ,فرانسه ,زمستانی ,روستای ,توانید ,گردشگران ,روستای شامونی ,شامونی فرانسه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

kaleluap90 rumah علم و دین ه جی ار گیمز خیابون