ویژه ست سوئیشرت و شلوار طرح Anarch

ست سوئیشرت و شلوار طرح Anarch، طراحی شده توسط برند لاکچری Anarch. طراحی بسیار زیبا و اسپرت. فری سایز . با نزدیک شدن به فصل زمستان باید به فکر لباس های گرم باشیم که طبیعتا ست سویشرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست.برای همین امروز پیشنهاد سوئیشرت و شلوار طرح Anarch رو برای خانم های عزیز داریم که امتیاز اصلی اون طراحی متفاوت و جنس آن می باشد. ست سوئیشرت و شلوار طرح Anarch دارای پارچه نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح Anarch سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان


یارنما شلوار ,anarch ,سوئیشرت ,طراحی ,کلیک ,کلیک کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهید عباس اجاقلو بهترین سایت hadafsanj شقایق دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. padidegallery.com مقاله دونی